Shalini Mody

Shalini Mody

Austame ausalt seda, et oleme naised

Me võiksime treenida, toituda, elada rütmi järgi, mis päriselt austab seda, et me oleme naised.

Mida see siis tähendab?

Kas Sa oled tundnud seda, et ühe kuu raames Sinu meeleolu, liikumise tase ja isud muutuvad?

Lausa drastiliselt teine kord?

Oled Sa kogenud emotsiooni, et tsükli alguses (pärast päevi) lubad ennast kuhugi üritustele, võtad eesmärgiks intensiivsed trennid, oled jõudu täis töiselt, soovid teha kompromisse suhtes, soovid deitida/suhelda sõpradega ja kui 2 nädalat läheb mööda, siis hakkab tasapisi hiilima ligi tunne, et tahaks olla teki all, lihtsalt rahus ja üksinda, koristada oma ümbrust ja mõtteid, Sa lihtsalt ei suuda ära oodata millal juba see trenn läbi saab, mida Sa veel kuu alguses ootasid pikisilmi?

Mina tõstan kaks kätt ja kui saaks, tõstaksin veel kolmanda ka. Tundsin seda vist lausa AASTAID.

Ja kui tegin üks päev oma Instagrami küsitluse selle teema kohta, siis veendusin – ma ei ole selles üksinda.

Seda tunneb suur osa naistest.

Suure tõenäosusega Sa mõtledki iga kord, kui pole teinud maksimum sooritust, et Sul pole piisavalt palju järjepidevust.

Piitsutad ennast, mõtetes.

Mina tegin ka nii – ma tundsin väga sageli, et iga kuu mingitel nädalatel ma suutsin teha oma ürituskorraldustööd 100%, juhendada kõhutantsutrenne, olla kaaslane, kodus kõik korras hoida ja olla veel iga nädalavahetus väga sotsiaalne.

Ja siis tulid nädalad, kus ma tahtsin nende samadele kohustustele mõeldes lihtsalt nutta.

Ma väga ei tahtnud isegi telefoniga rääkida.

Loomulikult arvasing ma esimese hoobina ja uskusin seda päris pikalt, et mul on midagi viga, et ma olen tänamatu ja niisama nõrk ka.

GraceFiti naiste seas on sadu, varsti ilmselt juba tuhat erinevat naist. Neist nii paljud on emad, kolleegid, kaaslased, sageli kõike korraga. Ning ma olen üsna kindel, et paljusid meie seast tabab tunne, et ei jõua kõike meie senini 24h rütmiga ja siis olla veel hästi kontaktis oma naiseliku sensuaalse energiaga.

Täna aga ütlen Sulle, et asi pole selles, et Sa ei suudaks olla tubli, et Sinus pole naiselikkust.

Asi on hoopis looduses ja kõik on täiesti okei – kui mehed on staatilised ja toimetavad 24h ajaraamis, siis naised on füsioloogiliselt dünaamilised ja toimetavad 28-32 päeva (keskmiselt) tsüklis.

Naiste meeleolu, füüsiline keha ja emotsioonid muutuvad terve kuu vältel 4 erineva faasiga ja need tulevad meie hormoonide imelisest mängust.

Kui me hakkame jälgime oma tsüklit, märkamegii, et iga kuu on meie käitumises, energias ja meeleolus 4 mustrit – sümboolselt nimetatakse neid kevadeks, suveks, sügiseks ja talveks.

Nii nagu aastaaegedele omaselt me vahetame riideid ja tegevusi vastavalt hooajale, võiksime ka vastavalt tsükli hooaegadele  planeerida oma treeningud, toitumised ja ajakava – ühel nädalal ongi powerkoosolekud ja teisel nädalal on diivanil päeviku kirjutamise aeg. Ja meie endi käes on võti ennast tunnetada, tundma õppida ja olla heas voolamises endaga. TERVE KUU vältel.

Kui me õpime oma tsüklit lugema, saame me aru, kui palju ilusamaks teeb lihtne planeerimine meie elu: lõbusad peod, sugulastega kokku saamised ja laste mängupäevad paigutame tsükli algusesse ehk kevadesse, kus reaalselt Sa naudid neid tegevusi, suuremad esinemised võiksid olla ovulatsiooni ajal või ka esimesed kohtingud (Sa oled kõige ilusam just siis), igasugune deep work nii enda sees kui ka kodus võiks jääda sügisesse ja puhkamine talve aega.

Jah, päris puhkamine ja endale pai tegemine.

Sellises elurütmis ma luban, et Sa tunned, kuidas stress ära teha KÕIKE KORRAGA kaob.

Sa saad aru, et Sul pole ainult 1 päev nendeks tegevusteks, vaid terve kuu. Ja puhtalt omast kogemusest ma luban – saad tehtud rohkem ja 100xrohkem nautides.

Sellest mudelist lähtuvalt panen kogu GraceFiti “Naiselikult vormi” programmi UUENDATUD variandi kokku.

Programmis uurime samm sammu haaval, kuidas rakendada naiselikke treeninguid, tegevusi ja muid soovitusi meie tsüklile, valmistame ette kalendrid ja see tunnetus ja kergus, mida Sa saavutad peale paari kuud, on täielik heureka.

Olen selle nimel mitmed kuud tööd teinud ja mul on suur rõõm seda Sulle juba mõne nädala pärast tutvustada. Hoian Sind jooksvalt kursis.

Seniks ole hoitud!
Shalini

PS. Et hoida keha kergena, meel selgena ja süda rõõmsana, siis aprillis jätkame 2 x nädalas LIVE-trennidega GraceFit Facebooki grupis → vaata lähemalt  (“Täispakett” või “Naiselikult vormi” programmiga liitujatele on need tasuta boonuseks).

Sulle meeldis? Jaga seda artiklit:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email