Tunne end ilusa, enesekindla ja rahuloleva naisena

Trenn, kus saad olla sina ise, koos oma tugevuste ja nõrkustega ning treenida kellaajast sõltumata

Isegi kui sa pole varem kunagi trenni teinud, sobivad need liikumised sulle. Ei ole vahet, kas sa alles alustad vōi oled aastaid liikunud. Ei ole vahet, mis su kaalunumber näitab. Ei ole vahet, mis su vanus on. Loeb sinu sisemine särts ja energia.

Shalini Mody Gracefit

Mu armas naine,

kui sa soovid tunda end oma kehas hästi, tunda rohkem elurõõmu, olla kaunis vormis ning tunda end kauni ja enesekindlana, siis loe minu sõnumit sulle…

Minu nimi on Shalini

… ja mul on hea meel sinuga tuttavaks saada! Olen sinu treener ja juhendaja teekonnal, mille jooksul soovin, et sa tunneksid end oma kehas hästi ja leiaksid omaenda hea vormi.

Usun siiralt, et meil on aeg lasta lahti ebarealistlikest ühiskonna standarditest ja võrdlemisest teistega. Meie kõigi elu ongi erinev ja me vajame personaalset lähenemist enda keha ja enesetunde eest hoolitsemisel. Ning personaalne lähenemine ei pea olema vaid eratreeneri all treenides.

Sinu enda naistekuu tsükli tundmine annab sulle sinu kehale vajaliku info ja lähenemise – sealt loed sa välja, millal on kõige efektiivsem intensiivselt treenida ja millal on kõige targem puhata. 

Just see on põhjus, miks ma usun naiste kuutsükli järgi liikumisse ja elamisse. See arvestab sinu hetkeseisundiga – energia ja meeleoluga, sinu vajadustega.

Ma arvan, et me ei peagi end iga hetk tundma maailma kaunimana, kuid meil võiks olla teatud meelerahu enda suhtes. Minu jaoks tähendab see seda, et ma tunnen end lihtsalt hästi. On hetki, kus ma olen mina oma lihtsuses ja on hetki, kus ma tunnen, et olen veetlev.

Ja sul, mu hea sõber, on ka õigus tunda end terve ja kaunina ning nii, et su mõtted on selged – sa tead, mida sa soovid ja kuidas sa soovid elada. Et sul oleks jõudu teha elus muutuseid, liikuda edasi ja käia siht silme ees ikkagi oma teed.

Iga naine vajab oma aega, et end hästi tunda ja olla kaunis vormis. Igal naisel on õigus ja ka vajalik tunda end naiseliku, kauni ja enesekindlana.

Treening polegi minu jaoks niivõrd selleks, et olla koguaeg hullumiseni vormis, vaid selleks, et hoida oma mõtted selgena, olla emotsionaalselt tasakaalus ning tunda, et ma elan ja hingan. Kaunis vorm ja füüsiline tugevus tuleb sellega niikuinii kaasa.

Liikumine on olnud mu soodsaim teraapia ka läbi keeruliste aegade ja see on andnud mulle alati tunde: “Ma saan hakkama!”. On andnud tunde, et päike tuleb uuesti välja vaatamata äikesepilvedele, mis meie kõigi elus aegajalt eksisteerivad. Just treening loob energia ja energia on tunne – see on tunne, mis äratab eluenergia, paneb sind jälle tegutsema ja särama ning maandab pingeid ja igapäevaelu stressi. 

Täna tuhandeid naisi treenides, olen ma veendunud, et igal naisel on võimalus ja tegelikult ka õigus tunda ennast oma kehas hästi. Hästi tundmine ei tähenda pelgalt lamedat kõhtu ja prinkis keha – igaühel on meil võimalus tunnetada, mida tähendab sulle oma kehas hästi tundmine.

Grupipilt seitsme naisega

Probleem ei ole sinus... ei sinu usinuses ega võimetuses hoida järjepidevust

Ka mina olen eelnevalt proovinud kümneid erinevaid trenni- ja toitumisprogramme, aga pole leidnud endale sobivat. Alustasin suure elevusega, kuid juba mõne nädala pärast jäi see pooleli ja tundsin taaskord pettumust iseenda ees.

Minu silmad avas see, kui sain teada, et üks suurimatest läbimurretest naisele on see, kui teadvustame, et naiste kuutsüklist lähtuvalt on meie sees ühe kuu raames erinevad energiad ja erinev tähelepanu.

Üks peamine põhjus, miks me naistena ei saavuta sageli oma füüsilisi ja emotsionaalseid soovitud tulemusi on see, et me eeldame, et me peame tundma ennast iga päev täpselt samamoodi.

Nende probleemide põhjustaja on suuresti see, et me ei ela harmoonias oma enda kehatunnetuse ja -tsükliga. Naiste biokeemia töötab teisiti ja laias laastus elame me iga kuu läbi neli erinevat sisemist aastaaega: talv, kevad, suvi ja sügis.

Mida sa ei pruugi aga teada on see, et see mõjutab väga otseselt meie meeleolu, füüsilist jõudu ja soovi erinevate tegevuste tegemisel.

See on meie sisemine kompass, mis viib meid sügava naiselikkuseni ning toob arusaama, et me jaksame küll sammu pidada järjepidevusega ja oleme piisavad.

“Naiselikult vormi” on ainus programm, mis võtab arvesse kuu lõikes, kuidas naised võiksid liikuda, toituda ja aega planeerida – seda kõike eesmärgiga, et me tunneksime ennast terve kuu suurepäraselt.

Sa saad kogu programmi sünkroniseerida vastavalt oma naise tsüklile. Kui sa ei soovi, siis sa ei pea sünkroniseerima programmi vastavalt oma tsüklile, kuid see aitab siiski sul endaga veelgi paremini kontakti saada.

Me tahame ennast naistena tunda järjepidevalt hästi ja seda saame lihtsalt saavutada, kui õpime tundma enda loomulikku biokeemiat.

Kutsun sind avastama enda naiselikku energiat ja rütmi, mis aitab sul paremini mõista end naisena ja viib enesekindla ja rahuloleva tundeni – sinu enda sees.

Sellest võib saada alguse palju ilusat.

Võib olla aitab see sul rohkem väärtustada ennast ja enda aega. Aitab sul ohvrikeebi seljast visata ja teha vajalikud muutused. Ning ikka nüüd ja täna – just praegu mängib meie ilus elu.

Piisab sellest, kui võtad nädalas paar korda 20-30 minutit iseendale ja näitan sulle, kuidas su enesetunne ning mõtete kvaliteet muutub.

Naiselikult vormi online-programmis ootab sind 100 erinevat treeningut pikkusega 20-60 minutit. Trennid on naiselikult graatsilised, samas piisavalt tugevad, et vormida sulle toonuses keha ja kauni rühi. Selle kõrvale jagan sulle nippe, kuidas igapäevaselt olla teadlikum naine. 

Liitudes saad piiramatu ligipääsu kõikidele treeningutele ja saad neid teha just sellel kellaajal, kui sulle kõige paremini sobib.

GraceFitis on naisi, kes teevad iga päev kiire 20-30 minutilise hommikusirutuse, teistele meeldib paar korda nädalas pikem intensiivsem trenn. Mina annan sulle ette trennisoovitused ja sina ise kohandada seda vastavalt enda nädalale ja rütmile.

Lisaks saad tasuta ligipääsu ühistele LIVE-treeningutele, mis tõstavad sinu motivatsiooni ja hoiavad järjepidevust (tavahind 28€ /kuus). Kohtud teiste naistega üle Eesti ühises virtuaalses ruumis. Kõik LIVE-treeningud on ka kohselt pärast toimumist järelevaadatavad, kui aeg ei peaks sulle sobima. 

Kuupõhine liitumine sisaldab lisaks videotreeningutele ja meditatsioonidele ligipääsu ka elumuutvale naiste kuutsükliteooriale. See on teaduspõhine meetod, mis aitab naistel elada stressivabamat elu.

Minu treeningud ei küsi Sinu eelnevat trennikogemust – GraceFiti trennides käivad naised, kes pole teinud 15 aastat midagi ja käivad naised, kes teevad 5x nädalas trenni. Jah, kõik ühes saalis, ühes virtuaalruumis ja me kõik täiendame teineteist.

Need ei eelda, et sa peaksid olema trimmis ja painduv ja sul peaks olema palju aega, et pühenduda trennile. Ei, selleks me ju tulemegi kokku – et saavutada oma soovitud tulemus nii füüsiliselt kui emotsionaalselt ja siis seda säilitada. Lühiajalised lahendused keskenduvad ainult esimesele, GraceFiti metoodika keskendub mõlemale.

Kuidas sinu elu muutub paremaks pärast GraceFitiga liitumist

➜ Sinu enesega rahulolu ja enesekindlus on suurem

➜ Järjepidevalt treenides saavutad enda hea vormi

➜ Sinu keha on paremas toonuses, arendad painduvust ja saavutad elegantsema rühi​

➜ Oskad oma aega paremini planeerida, leiad ka aega ka endale ja jõuad rohkem tehtud saada

➜ Õpid ennast paremini tundma ja oled ausam enda soovide osas

➜ Sinu stressitase ja ärevus vähenevad ning oled emotsionaalselt paremas tasakaalus

➜ Tuled keeruliste olukordadega ja raskete perioodidega paremini toime

See päriselt toimib, sest Gracefit ei ole järjekordne mööduv trend, vaid põhineb ürgsel vajadusel

GraceFiti meetod töötab, kuna see põhineb meie keha ürgsel vajadusel liikuda ja teha seda tundes naiste rütmi erinevust ning andes endale ka õiguse puhata.

Saad treenida kodus sulle sobival ajal. Enam ei pea aega kulutama spordiklubisse sõiduks ega liigsele planeerimisele. Teeme liikumise endale loomulikumaks ja lihtsamaks. Nii tuleb ka järjepidevus. Ja järjepidevuse preemia on hea vorm.

Just treening loob energia ja energia on tunne – see on tunne, mis äratab elurõõmu, paneb Sind jälle tegutsema ja särama ning maandab pingeid ja igapäevaelu stressi. 

Kõik videotreeningud on sul alati kaasas ka äpis, millele saad liitudes ligipääsu. Leiad sealt üle 100 erineva kvaliteetse trennivideo. Äpis on võimalus videod alla laadida ja vaadata internetivabalt.

Millised on GraceFiti treeningud?

Hommikusirutused

Mõeldud hommikuseks keha äratamiseks ning energia käivitamiseks. Hommikusirutusi on erineva pikkuse ja raskusastmega, pehmed painutused aitavad paitavalt unes tekkinud kangusi leevendada, kuid tugevamad lihastreeninguga hommikusirutused on ise täitsa juba trenni eest. Sul pole selleks vaja riidesse panna ega kusagile sõita. Saad hommikutrenni ära teha mugavalt oma kodus ning minna uuele päevale vastu rõõmsama ja motiveeritumana.

Elegance

Naiselikud treeningud, mis on minu enda loodud. Elegance koosneb suuresti pilatese ja balleti elementidest ning on kombineeritud erinevatete jõuharjutustega. Elegance vormib sulle kaunid lihased, annab hea toonuse ning naiseliku rühi. Tugevamat pingutust jäävad alati lõpetama toetavad painutused.

Fookus

Fookus koosneb tantsujoogast, mis on hea abivahend, kui tunned vaimset raskust. Hingamine ja meditatsioon aitavad vähendada ärevust ning jooga toob sind tagasi oma hea rahuliku keskme juurde. Fookus kestab tavaliselt 40-60 minutit, aitab parandada sinu painduvust ning lihastel paremini taastuda.

Hea une painutused

Mesimagusad joogalikud ent samas kerged painutused, mis valmistavad sinu keha ja vaimu ette eesootavaks uneks. Samas aitab see pooletunnine rännak seljatada argipäeva mured, olukorrad ja raskused, mida pole vaja uude päeva kaasa võtta.

Antistress

Liikumised erinevatest kategooriatest, mida on hea teha, kui tunnedki rohkem stressi, ärevust ja lihtsalt vajad kõigest korraks eemale saada. Need on trennid, mis aitavad taastada sinu rahuliku ja hea enesetunde.

LIVE-treeningud

Kõrgekvaliteedilised trennid, kus reaalajas on korraga trennis 50-300 naist üle Eesti. Igaüks oma kodus, aga samas kõik koos ühises virtuaalses ruumis. LIVE-trennidel on alati mingisugune maagiline energia ja jõud – on hea teada, et keegi meist pole üksi ja aitame üksteist läbi ka sellest raskemast osast.

Mida GraceFiti kliendid räägivad

“Minu jaoks täielik avastus, et ei pea ainult jõusaalis rassimas käima. Et trenn võib olla ka ilus ja naiselik.” – Marilin ⭐⭐⭐⭐⭐

“Minu mees ei jõua ära kiita, kui heas vormis ma olen! 😍 Hetkel on küll GraceFit mulle elu parima vormi andnud ja seda kodust lahkumata ja väikse lapse kõrvalt.” – Mariin ⭐⭐⭐⭐⭐ 

“Hommikune minu enda aeg annab nii palju juurde, pooled ebavajalikud emotsioonid jäävad ära ja suudan kuidagi paremini oma päeva sättida.” – Kadri ⭐⭐⭐⭐⭐

GraceFit on on andnud mulle parima vormi, aega endale, enesekindlust, naiselikkust, soojust südamesse ja siia võingi loetlema jääda. Lisaks võin öelda olen palju parem ema oma kahele tütrele, kuna akusid saab laadida nii mõnusal moel.” – Karis ⭐⭐⭐⭐⭐ 

“Ideaalne lahendus mulle kui kodusele kahe lapse emale, sest saan teha iga kell ja ka koos lastega. Alati jõuab ja kõik on õnnelikud. Ja programmi juures on nii tänuväärne aspekt see, et ei läheneta vaid lihastele vaid naisele iga valdkonna pealt.” – Katri ⭐⭐⭐⭐⭐ 

“Naudin täiega GraceFiti trenne – et saan neid kodus teha, et need on eestikeelsed, et valikut on nii palju ja need on erinevate pikkustega ja stiilid on erinevad ja et trennides on nii palju naiselikkust ja mõnusat tantsu. Ma ei pea ennast sundima, et trenni teha, vaid teen seda hea meelega.” – Liisi ⭐⭐⭐⭐⭐

“Olen südamest tänulik, et Sinu ja GraceFitini just nüüd jõudsin, just õigel ja vajalikul ajal. Tegin kaasa koostegemise ja olen nii tänulik selle tunde eest, et naised toetavad teineteist, teevad koos, et sina meid suunad ja paned mõtlema. Aitäh aitäh aitäh!” – Gretel ⭐⭐⭐⭐⭐

“Olen hingelt, vaimult ja füüsiliselt palju rohkem tasakaalus kui varem. Seda kõike tänu GraceFiti treeningutele!” – Margit ⭐⭐⭐⭐⭐

“Kui tänulik ma sulle olen, et leidsin sinu treeningud, sinu soovitused ja mõtted elust enesest. Olen avastanud, et järjepidev liikumine ja endaga tegelemine on igapäevaselt väga olulised ja mõjuvad mulle positiivselt. Võib-olla olen esialgu mõne asja suhtes skeptiline. Isegi kui ma näen, et see mind tegelikult aitaks.” – Maria  ⭐⭐⭐⭐⭐

“Minu jaoks on kõige olulisem GraceFiti puhul vabadus teha trenni ükskõik mis ajal ja kohas. Samuti on treeningute valik väga lai ja ma leian endale alati meelepärase ja sobiva trenni vastavalt tujule, jõudlusele või tsüklile.” – Pille ⭐⭐⭐⭐⭐

“Gracefit väga-väga palju mind aidanud oma mõtteid ja eesmärke seada ja oma igapäevaste väljakutsetega toime tulla iseendana, emana, tütrena, tööalaselt, keerulisest suhtest väljatulekul. Olen nii-nii tänulik selle malbe, julgustava, mängulise, mõtestatud ja vägeva arenguplatvormi eest!” – Ülle ⭐⭐⭐⭐⭐

“Ma olen väga tänulik, et sinu programmi leidsin! Ma olen varem näinud ka reklaame, aga tegelikult üldse ei süvenenud, sest mõtlesin, et eks see jälle mingi tee-räigelt-trenni-siis-saad-peenikeseks programm.” – Stella ⭐⭐⭐⭐⭐

Kui palju GraceFitiga liitumine maksab?

Veel mõned aastad tagasi maksis üks minu treening Tallinnas 15€ üks kord. Sellega oli kaks probleemi… esmalt osaleda said ainult need, kes elasid Tallinnas ning teiseks kõrge hind.

Teine võimalus oli personaaltreening, kuid selle hind oli veelgi kõrgem (100€ üks kohtumine).

Minu eesmärk on aga teha trenni tegemine kättesaadavaks igale Eesti naisele, ükskõik, kus väiksemas linnas ta ka ei elaks.

Seetõttu oleme salvestanud 100+ eestikeelset videotreeningut ning teeme iganädalaseid LIVE-treeninguid ja see maksab sulle 23.90€ /kuus ehk 0.80€ päevas.

Sellega saad piiramatu ligipääsu kõikidele GraceFiti trennivideotele, LIVE-trennidele, meditatsioonidele ja “Naiselikult vormi” programmile. Ajalist kohustust ega lepingut liitumisega ei kaasne ja saad selle igal ajal ise lõpetada.

Ootan sind tutvuma ja ühinema

Et saaksid kogu GraceFiti programmi ja treeninguid ise proovida, annan sulle kingituseks uue liituja sooduskupongi, millega saad esimesed 30 päeva kõigest 9.90€ eest (tavahind 23.90€).

Kui sa tahad tunda end oma kehas hästi, kauni, rahuloleva ja ensekindlana, siis kinnita enda liitumine juba täna.

Mina saan sind aidata, aga sina pead selle sammu enda heaks astuma.

Ootan sind enda ja sadade naistega matile! Tunned juba esimeste nädalatega, et oled leidnud parema kontakti enda kehaga, tasakaalu mõtetes ja rütmi järjepidevusega.

PS. Kui sa peaksid esimese 30 päeva jooksul tundma, et GraceFit ikkagi ei sobi sulle, siis on sul võimalus igal ajal enda liitumine ise lõpetada ja saada 100% raha tagasi.

Korduma kippuvad küsimused

Jaa, loomulikult. Iga eluperiood ei võimalda meile seda luksust, et saaksime tundide viisi aega võtta endale. Piisab ka 20-30 minutit matil ja natukene enda peale mõtlemisest. Lähene programmile oma tempoga ja vastavalt oma hingeseisundile. Minu juhised on head soovitused, aga minu suurim soov on, et Sa tunneksid ära missugune tempo täna Sind teenib.

Kas ma pean tegema programmi täpselt etteantud juhiste järgi või võin teha oma tempo järgi?
Sa võid teha etteantud juhiste järgi, aga Sa saad teha ka oma tempos. See programm pole Sulle lisapinge, vaid annab Sinu ellu kergust, rõõmu ja enda tundmist. Meie kõigi ajagraafik on natukene erinev, seega kohanda vastavalt endale ja jätka sealt, kus Sa jäid pooleli. Programmis sees olen toonud Sulle kõik sammud, kuidas Sa võiksid läheneda programmile ja kuidas jätkata, kui tuleb paus sisse (mis on väga loomulik).

Jaa, Sa saad teha programmi väga hästi - ma annan Sulle mõned mõtted, kuidas Sa võiksid programmile läheneda ja saada ikkagi osa kuutsükli rütmidest ja selle võlust. Kõik trennikavad, harjumused ja toitumine on meile kasulikud, kuutsükli teooriaga sünkroniseerimine annab enda tunnetusele lihtsalt veel uue mõõtme.

Kui Sul on hetkel periood, kus ei ole regulaarset menstruatsiooni (oled rase, imetad, muul põhjusel puudub), siis ära muretse - ma pakun Sulle loovaid lahendusi, et ka Sina saaksid soovi korral selle sügavama tunde.

Jah, kõik trennikavad, harjutused ja soovitused on ka ilma kuutsükli teooriata väga head ja saab teha neid sellisel kujul. Sa leiad programmist täpsed juhised, kuidas programmile läheneda.

Sa leiad trennivideote seast pehmeid, alustamiseks sobivaid kavasid ja tõelisi pingutusi ning intensiivseid kavasid. Kõik treeningud on inspireeritud balletist, joogast, tantsust ja pilatesest. Kavade seast võib leida pehmeid, voolavamaid ning aeglaseid liikumisi ning seejärel intensiivseid lihastoonust suurendavaid trenne, mis tõstavad su pulssi ning toonivad keha. Ei tasu karta, et kavad koosnevad ainult tantsu-, jooga- ja balletiharjutustest.

Loomulikult, treeningud sobivad eranditult kõikidele naistele olenemata sellest, milline on nende treenituse tase, tsükkel või vanus. Trenni jooksul näitan nii kergemaid kui ka raskemaid variante - nii saad vastavalt enesetundele enda versiooni valida. Ja viimaks ära muretse, sest peamine on see, et teed. Kunagi ei ole alustamiseks liiga hilja. Me teemegi sellepärast, et Sa tunneksid end iga korraga paremini.

Enamikes trennides on Sul vaja vaid matti. Osades trennides kasutame ka ühekilogrammiseid hantleid (ole nendega loov - kasuta näiteks veepudeleid) ja slidereid (pajakindad teevad samuti töö ära).

Jah, väga hästi saad. Loo endale vaheldusrikas trenniplaan, kus on muuhulgas erinevad venitused, hingamine, meditatsioonid, kuid ole hoolas enda hetkeenergiat ning enesetunnet jälgimaks.

Mul on alati nii kohapeal trennides kui ka online-programmides beebiootel või äsja sünnitanud naisi (diastaasiga) ja see on super. Kui sinu naistearst on andnud sulle loa treenida ja su tervisega on kõik hästi, siis need trennid sobivad sulle. Oluline on aga kindlasti teatud harjutused (sa leiad videod programmist – beebiootel harjutused) välistada ja asendada sinule sobilikega. Alati ootan sind ka kohapeale Tallinnasse trenni, et saaksime koos mõned teemad üle vaadata. Kindlasti tuleb väga hoolikalt jälgida sellel ajal ka oma keha ja enesetunnet – nii kui tunned ebamugavalt, siis ära tee seda harjutust. Ükskõik mille suhtes sul on küsimusi, siis alati küsi mult kohe.

Üldiselt on need treeningud väga sobivad, eriti kui asendame peamised asjad. Lisaks teen iga nädal LIVE trenne, kus teen alati 2 varianti: tava ja beebiootel.