TREENI KODUS

30-päevane programm naistele

Vähenda stressi ja tõsta oma naiselikku energiat ka praegusel ajal tõhusa koduse online-programmi abil, mis on loodud spetsiaalselt naistele.

Aitan Sul iseendaga
uuesti kontakti
saavutada

Oma aeg matil teeb Sinust praegusel ajal palju rahulikuma ja särtsakama kaaslase, ema ja naise oma enda südames. 20-30 minutiga, paar korda nädalas. Ükskõik, kus sa ei elaks. Videotreeningud võimaldavad sul treenida igalpool.

Vajad korra pausi kodus töötamisest?

Lastega tegelemisest?

Tunned, et mõte jookseb kokku?

mida programm sisaldab

Programmist leiad
10 erinevat trennivideot

GraceFiti treeningud on mõeldud kõigile naistele – need ei küsi Sinu vanust, vaid Sinu tahet tunda ennast oma kehas hästi. Sul ei pea olema eelnevat treeningkogemust – Sa saad valida endale sobivad raskusastmed. Samas sobib programm ka nõudlikumale kasutajale – me saame alati minna oma praktikas sügavamaks ja teadlikumaks, areng on lõputu.

Programmi sissevaade

  • Energiasüst Sinu
    mõtetesse ja kehasse
  • Üks suur pai enesele
  • Sinu kauni kehahoiaku arendamine
  • Vormitud tuharad, reied
    ning elegantne kehahoiak
  • Naiselik treening sinu ülakehale​
  • Sügav keha pingetest
    vabastav liikumine
  • Naiselik treening sinu ülakehale 2
  • Lühikene aktiivne päeva alustaja
  • Ideaalne kava, kui tunned,
    et on vaja värskendust istumisele,
    korrutavatele mõtetele
  • Kiire hommikuvõimlemine

Kiire treening suurepärase hommiku alustamiseks. Saad mõnusa aktivisatsiooni kogu kerele. See hommikutrenn on intensiivsem eesmärgil, et saaksime oma pulsi kõrgemaks ja päevaalustus poleks aeglane.


Täispika treeningu pikkus 18 minutit

Dünaamiline ja intuitiivne liikumine oma keha parema tunnetamiseks. Lase hoolikalt valitud muusikal ennast kaasa kanda ja ärata oma keha, mõtted ja hing. See kava sobib kõigile, kes ei soovi kiiret intensiivset liikumist, vaid eelistavad liikuda teadlikult, aeglaselt, fookusega oma hingamisele ja tunnetamisele. Samuti on see kava ideaalne Sinu seljalihaste tugevdamiseks ja venitamiseks – fookus on suuresti just keha tagaosal.


Täispika treeningu pikkus 32 minutit

Selle 25-minutilise trenniga saad väga mõnusa koormuse oma tuharatele, reitele ja säärtele. Balletitehnikaga saavutad kaunid pikad naiselikud lihased, mida tavapärase jõutreeninguga ei saa. Tõstetud tuhar ja vormitud jalad on selle treeningu märksõnad. Sinu vormis keha on tugev ent väga elegantne. Suur rõhk on kauni kehahoiaku arendamisel, mis muudab su tänaval kõndides silmatorkavaks!​


Täispika treeningu pikkus 21 minutit

Selle 25-minutilise trenniga saad väga mõnusa koormuse oma tuharatele, reitele ja säärtele. Balletitehnikaga saavutad kaunid pikad naiselikud lihased, mida tavapärase jõutreeninguga ei saa. Tõstetud tuhar ja vormitud jalad on selle treeningu märksõnad. Sinu vormis keha on tugev ent väga elegantne. Suur rõhk on kauni kehahoiaku arendamisel, mis muudab su tänaval kõndides silmatorkavaks!​


Täispika treeningu pikkus 29 minutit

30-minutit tõelist pingutust kauni kõhu ja selja nimel! Saavuta sile vormis kõht ja treenitud selg selle ülakehale fokuseeritud treeninguga. Kasutame pilatese-, balleti- ja joogaharjutusi, hoolitseme oma selja- ning süvalihaste eest, mis hoiavad sind tervena ja ei lase seljavalude ligi hiiliga. Liikumine on fookusega intensiivsele kerelihastele ja kätele ning mahlased seeriad su reitele ja tuharatele. Põleta kaloreid ja treeni ennast tugevamaks üle kogu keha!


Täispika treeningu pikkus 30 minutit

See rahulik ent samas pingutama panev treening on nauditava flowga ja maandab sinu ärevust ning stressi. Me saame korraliku koormuse jalgadele ja higistame, seejärel venitame ja lõdvestume. Aeglane ja läbimõeldud hingamine sünkroonis harjutustega rahustab sinu närvisüsteemi ja aitab sul jõuda veelgi sügavamale keha lõdvestumiseni ja välja lülitada kogu sind ümbritsevast mürast.


Täispika treeningu pikkus 55 minutit

Kasutame pilatese-, balleti- ja joogaharjutusi, hoolitseme oma selja- ning süvalihaste eest, mis hoiavad sind tervena ja ei lase seljavalude ligi hiiliga. Liikumine on fookusega intensiivsele kerelihastele ja kätele ning mahlased seeriad su reitele ja tuharatele. Põleta kaloreid ja treeni ennast tugevamaks üle kogu keha!


Täispika treeningu pikkus 30 minutit

Teadlik, hingamisele ja oma tugevusele orienteeritud särtsakas hommikune kava. Meie seekordne treening algab väga efektiivse hingamisharjutusega, mis äratab Su keha, toob mõtted ärksaks ja fookuse tagasi just sellele, mida Sul hetkel vaja on. Särtsakas hommikusirutus sobib nendele hommikutele, kus Sa tunned, et Sul on jõudu ja Sa tahad alustada päeva aktiivselt ja tugevalt.


Täispika treeningu pikkus 30 minutit

Teadlik, hingamisele ja oma tugevusele orienteeritud särtsakas hommikune kava. Meie seekordne treening algab väga efektiivse hingamisharjutusega, mis äratab Su keha, toob mõtted ärksaks ja fookuse tagasi just sellele, mida Sul hetkel vaja on. Särtsakas hommikusirutus sobib nendele hommikutele, kus Sa tunned, et Sul on jõudu ja Sa tahad alustada päeva aktiivselt ja tugevalt.


Täispika treeningu pikkus 40 minutit

Paneme nende harjutustega energia Su kehas erinevate energiapesade, chakrate vahel liikuma. 100% garanteeritud mõju, et päev on ilusam, elu värvikam ja enesearmastus suureneb. See on aeg endale, enda austamine ja oma mõtetega olemine.


Täispika treeningu pikkus 13 minutit

Oled soojalt oodatud ühinema
teiste mannateradega

Tunne ennast oma kehas paremini
kõigest 30 minutiga päevas

Saad ligipääsu kokku 10 trennivideole ja need jäävad sulle kasutamiseks avatuks ajalise piiranguta. Eelnev treeningkogemus ei ole vajalik – Sa saad valida endale sobivad raskusastmed.

Programmi hind 29€
(täishind 79€)

Oleme Stebby koostööpartner

Paketi aktiveerimiseks saada palun oma pilet 

Loodud mõeldes naistele

Mina olen Shalini ja tere tulemast meie naiste sekka! Olen võimlemise ja professionaalse kõhutantsu taustaga ja pikaaegne rühma- ja personaaltreener. GraceFiti olen loonud naistele, kes soovivad olla vormis nii füüsiliselt kui emotsionaalselt. GraceFiti treeningutega saad sa graatsilise liikumise, kauni rühi ja toonitud lihased. Me arendame painduvust ja õpime lõdvestume. Me loome uusi häid harjumusi ja (taas)avastame oma naiselikkuse.

Shalini

Gracefiti treener ja asutaja

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Mina ise teen samu kavasid pikalt – just eesmärgiga, et mu tehnika oleks hea ja suudaksin ka tähelepanu viia hingamisele ja minna oma praktikaga sügavamale – tunnetada om akeha. 7 kava + 2 boonust on täiesti piisav materjal, mida saad kasutada 3-6 kuud. 

Pausid meie elus on loomulikud. Ära tunne ennast halvasti, vaid ole uhke, et märkasid seda. Alusta rahulikult, kust sa pooleli jäid või mine paar sammu tagasi ja ela jälle oma headesse harjumustesse sisse. Mina teen pidevalt restarte ja saavutan oma tööriistadega kiiremini endale hea enesetunde. Kui tunned, et motivatsioon on nullis, siis kirjuta julgelt mulle shalini@gracefit.ee ja ma aitan sul uuesti selle leida.

Programmi eest saad tasuda ühekordse maksega ja pääsed netivõrgus igast seadmest ligi 4 kuud. Tasud 1 kuu eest, aga saad kokku ligi 4 kuud. Seega, misiganes ajahetkel tunned, et vaajd jälle energia liikuma saada, järjepidevat trennirütmi saavutamist, ava uuesti programm.