GRACEFIT ONLINE

Treeni kodus!
30-päevane programm naistele

Vähenda stressi ja tõsta oma naiselikku energiat ka praegusel ajal tõhusa koduse online-programmi abil, mis on loodud spetsiaalselt naistele

Kuni 19.04 TASUTA kaasa ka minu “30 minuti pehme energia” programm (väärtusega 27€)

Aitan Sul iseendaga uuesti kontakti saavutada

Oma aeg matil teeb Sinust praegusel ajal palju rahulikuma ja särtsakama kaaslase, ema ja naise oma enda südames. 20-30 minutiga, paar korda nädalas. Ükskõik, kus sa ei elaks. Videotreeningud võimaldavad sul treenida igalpool.

  • Vajad korra pausi kodus töötamisest?
  • Lastega tegelemisest?
  • Tunned, et mõte jookseb kokku?

Programmist leiad 10 erinevat trennivideot

GraceFiti treeningud on mõeldud kõigile naistele – need ei küsi Sinu vanust, vaid Sinu tahet tunda ennast oma kehas hästi. Sul ei pea olema eelnevat treeningkogemust – Sa saad valida endale sobivad raskusastmed. Samas sobib programm ka nõudlikumale kasutajale – me saame alati minna oma praktikas sügavamaks ja teadlikumaks, areng on lõputu.

Täispika treeningu pikkus 18 minutit

Energiasüst Sinu mõtetesse ja kehasse

Kiire treening suurepärase hommiku alustamiseks. Saad mõnusa aktivisatsiooni kogu kerele. See hommikutrenn on intensiivsem eesmärgil, et saaksime oma pulsi kõrgemaks ja päevaalustus poleks aeglane.

Täispika treeningu pikkus 32 minutit

Üks suur pai enesele

Dünaamiline ja intuitiivne liikumine oma keha parema tunnetamiseks. Lase hoolikalt valitud muusikal ennast kaasa kanda ja ärata oma keha, mõtted ja hing. See kava sobib kõigile, kes ei soovi kiiret intensiivset liikumist, vaid eelistavad liikuda teadlikult, aeglaselt, fookusega oma hingamisele ja tunnetamisele. Samuti on see kava ideaalne Sinu seljalihaste tugevdamiseks ja venitamiseks – fookus on suuresti just keha tagaosal.

Täispika treeningu pikkus 21 minutit

Sinu kauni kehahoiaku arendamine

Selle 25-minutilise trenniga saad väga mõnusa koormuse oma tuharatele, reitele ja säärtele. Balletitehnikaga saavutad kaunid pikad naiselikud lihased, mida tavapärase jõutreeninguga ei saa. Tõstetud tuhar ja vormitud jalad on selle treeningu märksõnad. Sinu vormis keha on tugev ent väga elegantne. Suur rõhk on kauni kehahoiaku arendamisel, mis muudab su tänaval kõndides silmatorkavaks!

Täispika treeningu pikkus 29 minutit

Vormitud tuharad, reied ning elegantne kehahoiak

Selle 25-minutilise trenniga saad väga mõnusa koormuse oma tuharatele, reitele ja säärtele. Balletitehnikaga saavutad kaunid pikad naiselikud lihased, mida tavapärase jõutreeninguga ei saa. Tõstetud tuhar ja vormitud jalad on selle treeningu märksõnad. Sinu vormis keha on tugev ent väga elegantne. Suur rõhk on kauni kehahoiaku arendamisel, mis muudab su tänaval kõndides silmatorkavaks!

Täispika treeningu pikkus 30 minutit

Naiselik treening sinu ülakehale

30-minutit tõelist pingutust kauni kõhu ja selja nimel! Saavuta sile vormis kõht ja treenitud selg selle ülakehale fokuseeritud treeninguga. Kasutame pilatese-, balleti- ja joogaharjutusi, hoolitseme oma selja- ning süvalihaste eest, mis hoiavad sind tervena ja ei lase seljavalude ligi hiiliga. Liikumine on fookusega intensiivsele kerelihastele ja kätele ning mahlased seeriad su reitele ja tuharatele. Põleta kaloreid ja treeni ennast tugevamaks üle kogu keha!

Täispika treeningu pikkus 55 minutit

Sügav keha pingetest vabastav liikumine

See rahulik ent samas pingutama panev treening on nauditava flowga ja maandab sinu ärevust ning stressi. Me saame korraliku koormuse jalgadele ja higistame, seejärel venitame ja lõdvestume. Aeglane ja läbimõeldud hingamine sünkroonis harjutustega rahustab sinu närvisüsteemi ja aitab sul jõuda veelgi sügavamale keha lõdvestumiseni ja välja lülitada kogu sind ümbritsevast mürast.

Täispika treeningu pikkus 30 minutit

Naiselik treening sinu ülakehale

Kasutame pilatese-, balleti- ja joogaharjutusi, hoolitseme oma selja- ning süvalihaste eest, mis hoiavad sind tervena ja ei lase seljavalude ligi hiiliga. Liikumine on fookusega intensiivsele kerelihastele ja kätele ning mahlased seeriad su reitele ja tuharatele. Põleta kaloreid ja treeni ennast tugevamaks üle kogu keha!

Täispika treeningu pikkus 30 minutit

Lühikene aktiivne päeva alustaja

Teadlik, hingamisele ja oma tugevusele orienteeritud särtsakas hommikune kava. Meie seekordne treening algab väga efektiivse hingamisharjutusega, mis äratab Su keha, toob mõtted ärksaks ja fookuse tagasi just sellele, mida Sul hetkel vaja on. Särtsakas hommikusirutus sobib nendele hommikutele, kus Sa tunned, et Sul on jõudu ja Sa tahad alustada päeva aktiivselt ja tugevalt.

Täispika treeningu pikkus 40 minutit

Ideaalne kava, kui tunned, et on vaja värskendust istumisele, korrutavatele mõtetele

Harjutused on suure fookusega, et väljutada mürke ja jääkaineid meie kehast, et tunneksime ennast pärast taas energilise ja värskena. Spetsiaalsed treeningud, mis stimuleerivad vereringe ja lümfisüsteemi tööd (kaitseb meid haigestumise eest, transportides kehast mürke välja) on suurepärane taaskäivituskuur sinu kehale ja sinu mõtetele - alusta puhtalt ja värskelt.

Täispika treeningu pikkus 13 minutit

Kiire hommikuvõimlemine

Paneme nende harjutustega energia Su kehas erinevate energiapesade, chakrate vahel liikuma. 100% garanteeritud mõju, et päev on ilusam, elu värvikam ja enesearmastus suureneb. See on aeg endale, enda austamine ja oma mõtetega olemine.

Oled soojalt oodatud ❤️

Tunne ennast oma kehas paremini kõigest 30 minutiga päevas

Saad ligipääsu kokku 10-le trennivideole ja need jäävad sulle kasutamiseks avatuks ajalise piiranguta. Eelnev treeningkogemus ei ole vajalik – Sa saad valida endale sobivad raskusastmed.

PS. Kuni 19.04 “Treeni kodus” programmiga boonuseks kaasa ka minu “30-minuti pehme energia” programm (väärtus 27€). Lisandub automaatselt.

Programmi hind 29€

Loodud mõeldes naistele

Mina olen Shalini ja tere tulemast meie naiste sekka! Olen võimlemise ja professionaalse kõhutantsu taustaga ja pikaaegne rühma- ja personaaltreener. GraceFiti olen loonud naistele, kes soovivad olla vormis nii füüsiliselt kui emotsionaalselt. GraceFiti treeningutega saad sa graatsilise liikumise, kauni rühi ja toonitud lihased. Me arendame painduvust ja õpime lõdvestume. Me loome uusi häid harjumusi ja (taas)avastame oma naiselikkuse.

Shalini Mody, GraceFiti treener ja asutaja