Tule treenime privaatselt stuudioruumis

GraceFit privaattrennid

Sügishooaeg 2019

Naiselik viis saada naiselikku vormi – nii füüsiliselt kui emotsionaalselt

Sulle sobib privaattreeningu formaat, kui:

    • Sa soovid personaalset lähenemist just enda murekohtadele ja efektiivset treeningut
    • Sa soovid kiiremaid tulemusi
    • Sul on probleeme järjepidevuse või treeningu alustamisega
    • Sinu ajagraafik on väga tihe – teeme Sulle kava, mida Sa saad teha iseseisvalt kodus, tööl ja reisides.

Sind ootab hubane atmosfäär ja treeningkava, mis on koostatud spetsiaalselt vastavalt Sinu vajadustele.  

Privaattreeningud 2 kuud PAKETT

Privaattreeninguid viin läbi kahe kuuse programmiga, eesmärgiga, et Sa saavutaksid järjepideva treeningrütmi ja soovitud tulemused. Lisaks treeningkohtumistele, saad Sa kaasa iseseivaks tegemiseks treeningvideod, toitumissoovitused ja häid naiselikke nõuandeid. 

Üksikute trennide tegemisega juhtub sageli see, et ühel nädalal käime, teisel jälle mitte ja sellisel kujul ei tekki uusi tervislikke harjumusi, mis jääksid püsima.

Olen Sinu jaoks kokku pannud 8-nädalase programmi, mis sisaldab:

    • Esimene kohtumine: treening + konsultatsioon (harjumused, toitumine, senine treeningrütm, mis on eesmärgid –
    • Iga kuu 2 privaattreeningut (kokku 4 kohtumist) või LIVE sessioone (pikkus: 1h)
    • Online videotreeningud
    • Toitumisevideod + retseptid – lihtsad ja kiired nipid, kuidas saada kontrolli alla lisakilod, stress ja väsimus
    • Heade harjumuste workbookid +treeningkalender
    • Soovitused igaks nädalaks, kuidas hoida treeningkoormust – mitu korda nädalas teha, mis harjumusi lisada.
    • GraceFiti rühmatreeningutes osalemine kahe kuu jooksul

Paketi maksumus 250 EURi (350 EUR asemel)

Ühekordse treeningu maksumus 60 EUR.
Asukoht: Tallinn või Kuressaare.

GraceFit'i treeningud

GraceFiti treeningud on inspireeritud balletist, joogast, tantsust ja jõuharjutusest. Treeningud on graatsilised ja emotsionaalsed, arendavad Sinu rühti ja tugevust. Avasta (taas)oma naiselikkus läbi kauni liikumise ja heade harjumuste, mida jagan igas GraceFiti tunnis.

Play Video
  • TOONITUD LIHASED
  • Kaunim rüht ning painduvus
  • Inspireeritud meeleolu

GraceFit treeningus toonime lihaseid läbi erinevate jõuharjutuste.

Kasutame tervislikku pingutuse – lõdvestuse tehnikat, mille tagajärjel ei ole lihased liigselt stressis, ent samas saavad piisavalt koormust, et meie keha muutuks tugevaks. Harjutusi teeme enamasti omaenda keharaskusega, kuid aeg-ajalt kaasame ka lisa- ja abivahendeid.

Arendame läbi erinevate harjutuste Sinu keha liikuvusulatust ning teeme tööd Sinu rühi kallal.

Tänu keha mobiilsuse arendamisele ja teadlikumale hingamisele paraneb tunnetus enda kehast, sooritus ka teistel spordialadel ning vabaned meid sageli kimbutavast kanguses.

GraceFiti trennis saad Sa selgema meele. Iga harjutuse juures viime tähelepanu oma hingamisele, mis muudab liigutused ning treeningu kogemuse veelgi efektiivsemaks ja intensiivsemaks.

Me õpime lõdvestuma, mis annab Sulle kohalolutunde, selgemad mõtted või teinekord hoopis energialaengu.

Personaalsus pole tühi lubadus, olen Sind igal sammul toetamas.

Kus me kohtume

Kontaktandmed

Golden Club Tondi Sõjakooli 10, Tallinn

  • shalini@gracefit.ee
  • 515 5270