SISSEJUHATUS NAISELIKULT VORMI PROGRAMMI

sissejuhatus
NAISELIKULT VORMI

tere tulemast programmi, armas

Mina olen Shalini ja mul on suur rõõm, et oled leidnud enda jaoks „Naiselikult vormi“ programmi. Võta hetk tähistamaks, et oled astunud suure sammu enda tervise, mõtete ja keha heaolu parandamise teekonnal. Luban, et see programm aitab sul tunda end energilisema ja atraktiivsemana, su meeleolu tõuseb, südamesse saabub rahu ning mõtted muutuvad selgemaks.

See programm on teekond aususeni, kus on palju konventsionaalsust seljatatud ja kus suurim hirm oli tavaline elu. Me oleme väärt sellist elu, nagu me soovime ja see kõik on tehtav. Meil ei ole tavalised elud: me ise muudame elu täpselt nii eriliseks, nagu soovime oma mõtete, tegude ja valikutega.

Naiselikult vormi programmi eesmärk on, et me oleksime enda keskmes, tunnetaksime enda päris soove ning oleksime enda vastu ausad. Inimese, ema, kolleegi, tütre, õe, sõbrannana. Naisena. 

Play Video

Loe/kuula kindlasti läbi programmi teooria

Teooria materjal avab sulle uue maailma ja seletab lahti, kuidas programmile läheneda. Siit leiad ka juhtnöörid, kuidas lugeda oma tsüklit ja mida on sul vaja programmi alustamiseks.

Lae alla Naiselikult vormi programmi teooria

Audiosalvestuses räägin sulle, kuidas läheneda “Naiselikult vormi” programmile

  1. Kui sul on (regulaarne) menstruatsioon.
  2. Kui sa ei soovi programmi oma tsükliga sünkroniseerida
  3. Kui sul ei ole menstruatsiooni (oled äsja sünnitanud, menopaus või mõnel muul põhjusel puuduvad päevad)
  4. Kui Sa ei tea, millises tsükli faasis sa täna oled (90% naistest ei tea, see on loomulik), siis vaata altpoolt “Tegevuskava kuni sinu menstruatsioonini”. Leiad sealt kohe tegemiseks treeningud ja hea raamatu soovituse kasulike nippidega, kuidas omastada uusi harjumusi kergemini ja ikka järjepidevalt.
Programmi teooria

GraceFiti online-programm „Naiselikult vormi“ keskendub naiselikul viisil naiseliku vormi saavutamisele – seda nii füüsiliselt, emotsionaalselt kui spirituaalselt. Programm koosneb neljast osast:

  1. Treeningud
  2. Toitumine
  3. Harjumused
  4. Shalini kiri sinule

Esimesed 4 kuud ehk 16 NÄDALAT annan sulle iga nädal ette, millal ja kui palju treeninguid teha, kuidas oma toitumist parandada ja ideid, kuidas saada mõtted selgeks, oma ajakava planeerida ja leida aega endale. 

Kui sa tunned ise paremini, kui palju sa soovid treenida nädalas, siis teegi nii. Vali endale meelepärane trenn lehelt trennivideod (siit lehelt leiad kõik treeningud kategoriseeritult ja kirjeldustega).

Kõik audiolõõgastused leiad sa lehelt meditatsioonid.

Pea meeles, et sa võid alati treenida vähem või rohkem – see oleneb sinu taustast ja sinu enesetundest. Näiteks kui sul on elus stressirohkem periood, tuleb sul ennast rohkem hoida; kui sa tunned, et elu on suures osas kontrolli all, anna rohkem tuld.

Liikumise teekond peab olema nauditav – see on ainukene viis, kuidas see jääb järjepidevaks.

Kuula oma keha – kui sa ikka ei jõua teha mõnel päeval trenni, siis puhka ja jaluta. Kui sa tead, et sa jõuad ja sul on külas laiskus, siis võta appi distsipliin ja tee ära – kasvõi hambad ristis.

Mõte on selles, et sa jõuaksid ühel hetkel ise tundeni, milles oskad hinnata, kus sa hetkel oma eluga oled.

Kuna meie naistena oleme mõjutatud 28-32 päeva tsüklist ja menstruatsioon ning hormoonid ei määra meie tervist, meeleolu ja energiat ainult 3-7 päeva kuus, vaid terve kuu vältel, siis soovitan südamest sünkroniseerida “Naiselikult vormi” online-programmi oma tsükliga.

Alusta programmi teooria osa lugemisest/kuulamisest (leiad lehe ülevalt poolt). Loe kindlasti see osa läbi, sest siin seletan lahti kogu programmi mõtte. Siit leiad programmi juhtnöörid, kuidas lugeda oma tsüklit ja kuidas läheneda “Naiselikult vormi” programmile.

Kuidas alustada programmiga

  1. Tee kindlaks, millises faasis sa hetkel oled. Kõige kergem on muidugi, kui sa alustad menstruatsioonist, sest seda faasi on kõige kergem ära tunda.

    Võta lahti oma kalender ja märgi sinna oma menstruatsiooni aeg. Ja jätka oma faaside kirja panemisega vastavalt programmile.

  2. Kuni sa pole menstruatsioonini jõudnud ja sa ei tea, mis faas sul parasjagu on käsil, ava kastikene: “Tegevuskava kuni sinu menstruatsioonini”. Leiad sealt kohe tegemiseks trennivideod, audiolõõgastused ja raamatuse soovituse. Tee neid seni kuni sul algab menstruatsioon ja siis ava ”1 kuu 1 nädal jne.

  3. Kui sa juba tead, millises tsükli faasis sa asud (menstruatsioon, follikulaar, ovulatsioon, luteaal), siis ava allpool esimene kuu ja vali vastav nädal.

  4. Kui sa ei soovi treeningplaani sünkroniseerida oma tsükliga, siis ära tee seda ja alusta programmi lihtsalt “1 kuu 1 nädal”. Sa saavutad ikka suurepärased tulemused ja endaga naiseliku kontakti.

  5. Kui sul puudub mingil põhjusel menstruatsioon (oled beebiootel, äsja sünnitanud, terviseprobleemid), siis sul on kaks varianti:
    A) alusta lihtsalt esimene kuu esimene nädal ja mine sealt edasi. Järgi meie 3 kuu plaani ja tunneta ennast – millal vajad rohkem ja millal vähem tegutsemist.

    B) jälgi taevas oleva kuu faase (leiad kuukalendrid internetist) ja arvesta oma 4 erinevat faasi selle järgi.

    Noor kuu – menstruatsioon
    Kasvav kuu (esimene veerand) – follikulaarfaas
    Täiskuu – ovulatsioon
    Kahanev kuu (viimane veerand) – luteaalfaas

Pea meeles, mu armas…

  • Sa võid alati järgida vastavalt tsükli faasidele soovitusi treeninguks või ava link treeningvideod ja kombineeri ise oma lemmikud kokku vastavalt endale sobivale koormusele. Loo endale vaheldust – siin lehel on üle 40 video.
  • Õpi ennast samm-sammu haaval tundma ja kui su keha vajab rohkemat liikumist, anna talle seda, kui su keha vajab vähem liikumist, siis las olla nii – see tähendab, et ta ei taha hetkel rohkem lisastressi.

  • Kui sul on vaja täpset juhendamist, siis selleks olengi mina sinu kõrval olemas – järgi trenniplaani ja sisuliste küsimuste korral kirjuta mulle otse shalini@gracefit.ee.

Kui sa ei jälgi 100% programmi, siis soovin õnne – su enda keha on rääkima hakanud ja teegi nii, nagu ta sind suunab. Oluline on, et sa tunnetaksid ennast: mida sinu keha vajab praegu – erinevad eluetapid nõuavad erinevat intensiivsust ja liikumisega saame end ja neid etappe toetada.

Kui mõni nädal jääb vahele, ära muretse ja ava see nädal, kuhu sa oled oma tsükliga jõudnud ning tule vahele jäänud nädala juurde tagasi järgmisel kuul. Või naase sissejuhatava kuu juurde ja alusta uuesti, kui menstruatsioon algab.

On täiesti normaalne, et sa teed programmi 3-4 kuu asemel 6 kuud

Elu tuleb vahele ja see programm ei ole mõeldud sulle lisastressi ja kiire lahendusena, vaid selleks, et see aitaks sul ennast hästi tunda järjepidevalt iga päev ja saaks sinu elu osaks.

Hoia meeles, et tsükli lugemine ning oma liikumise, toitumise ja harjumuste sünkroniseerimine vastavalt tsüklile võtab natukene aega, kuid minu lubadus südamest sinu südamesse – see programm muudab sinu elu ja ainult ilusamaks.

  • Arvutit, iPadi või telefoni
  • Netivõrku
  • Joogamatti
  • 1 kg hantleid
  • Kalender (et sa saaksid hakata iga kuu üles märkima oma tsükli faase ja teha igaks nädalaks treeningkava; virtuaalkalender, kui sa eelistad nii, aga soovitan oma käega kirjutamist)
  • Päevik (oma mõtete kirjutamiseks)

Ma soovitan luua endale mõnusa trenni atmosfääri: küünlad, viirukid ja sulle meelepärased õlid, lõhnad toetavad meie liikumist ja healolutunnet. Võimalda endale vaikust, ruumi ja õhku.

Joogamati leiad:

  1. Casall
  2. Manduka
  3. Liforme
  4. Sugarmat
  5. Cork yoga mat

Reisimisel soovitan väga osta reisi joogamati, mille saad alati olemasoleva peale rullida, et oleks hügeeniline.

Sinu tegevuskava kuni sul algab menstruatsioon

Siit leiad tegevuskava, kui sa tahad oodata ära oma menstruatsioonini, et siis alustada programmi 1 kuu 1 nädal. Olen sulle kokku pannud ideed, mida seni teha.

Liigu naiselikult – treeningud. Alusta tutvumist GraceFiti trennidega.

Hommikusirutused – hakka avastama päevade võlu, mida sa alustad enda keha ja emotsioonide tunnetamisega, aja endale võtmisega.
Pehme hommikujooga 1
Energiatandev hommikusirutus
Pai kehale

Tee hommikusirutusi 3-5x nädalas.

Elegance – avasta endas graatsia ja tugevus.
Elegance 1
Elegance 2

Fookus – hinga, tunneta ja lõdvestu. Pane paika oma fookus matil ja seejärel läheb see paika ka elus.
Fookus 1

Restart – meil kõigil on aeg-ajalt vaja alustada uuesti, leida taas oma hingamine, lasta vanal minna ja võtta uus värske energia vastu. See on elu ja alistume sellele.
Restart 1

Boonus!
Antistress
Hea une painutus

Tee trenni 3-5x nädalas. Lisa hommikusirutused või võta hommikusirutusi eradli trennina. See oleneb suuresti sinu praegusest füüsilisest vormist. On täiesti normaalne, et sa alustad alguses 20-30 minutiliste treeningutega ja tasapisi tõstad koormust.

Kui sa pole kaua teinud trenni, siis alusta lühemate trennide ja hommikusirutustega.

Kui sa tunned, et sul on jõudu, tee rohkem.
Kui sa tunned nende nädalate jooksul, et sa soovid veel trenni, siis leiad kõik trennivideod siit.

Loe ja kuula

Me saame muuta oma enesetunnet, elu – suur osa on meie endi kätes ja hea uudis on see, et me saame suunata oma mõtteid, tegusid, käitumismustreid ja uskumusi.
Nende nädalate jooksul kuni sul algavad päevad, loe / kuula:

  • Naiselikult vormi teooriat
  • Loe raamatut – 5 sekundi reegel (autor Mel Robbins). Leiad selle Apollo ja Rahva Raamatust üle Eesti

Lõõgastu ja hinga
Kus on sinu fookus
Kõik on mööduv

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video