fbq('track', 'Purchase', { value: 27.00, currency: 'EUR' });Tere tulemast! Pehme energia | Gracefit

Tere tulemast 30 minuti pehme energia programmi

Otsusta enda jaoks, et võtad järgnevad 30 päeva ja proovid neli nädalat liikuda 2-3x nädalas. 

Tee seda programmi vastavalt enda sisetundele:

1. Vali välja, milliseid liikumisi soovid teha. Katseta erinevaid ja Sul kujunevad oma lemmikud välja

2. Liigu 2-3x nädalas (kui soovid, siis treeni loomulikult rohkem)

Olen ka omalt poolt pannud Sulle minu mõtted treeningplaanist. Kui Sa tunned, et Sul on vaja juhtnööre, siis järgi hoopis neid. Edaspidi pääsed online-programmi sisse menüü paremal pool asuvast nupust “LOGI SISSE”.

Hakkame sõbraks ka Instagramis

Saad mulle igal kirjutada ja hoian sind kõige uue ja põnevaga kursis

273

3 nädalat veel & GraceFit sõidab 27-liikmelise Mannaterade seltskonnaga Bali päikese alla 💛 Seni ➡️ homme trenn kell 12.45 - sirutame varbad ja tõuseme kõrgele 🙌 Asukoht: Golden Club, Rotermanni. Tule nädalat koos lõpetama 🙏 📷 @pillelifotograafia

309

Kohe läheme lavale 😍 ... aga tegelikult oleme koos ühte teed käinud juba 25 aastat ja teiega lõpuni ❤

401

2 nädala pärast on GraceFit Bali tripp käimas 🖤 Programmis on meil mõõdukalt liikumist, muusikalisi elamusi, tervendavaid mõtisklusi, kohalikku kultuuri & palju puhkamist / olemist / tegemist seda, mida süda ihkab. Palju päikest, soojust ja uusi unistusi. Avatud on juba ka eel-eelregistreerimine uuele GraceFit tripile 2020 NOVEMBER. Kui Sa tahad esimeste seas olla, kes veebruaris saab eelbroneeringu lingi, siis kirjuta mulle kindlasti praegu 😘 Ehted @v.o.h_stone Pilt @pillelifotograafia

280

Jaanuar võib olla väga usin kuu, aga võib olla ka free trial kuu (@kasparee postitusest näpatud idee). Seega on täiesti okei alustada uuesti. Tead, kui palju ma olen uuesti alustanud enne, kui saavutasin üldse mingisugusegi rütmi oma liikumisega, mingisuguse hea tunde söömisega ja mingisuguse rahu südamesse... ㅤ Väga-väga mitmeid 🙂 Kui mitmeid hommikuid, päevi ja õhtuid läksid mul sinna, et päev oli möödas ja ma ei suutnud / jõudnud teha muudatust. Aga sellest pole midagi, see on inimlik. Peaasi, et Sa lihtsalt alustad uuesti. Leiad või tuled tagasi oma hea enesetunde ankru juurde. Mis on need asjad, mis Sind panevad hästi tundma? Mis on need asjad, mis ei pane Sind hästi tundma? Mis on üks asi, mida Sa tahaksid tegema hakata, käituda selle järgi või tunda? 🖤

See on sinu hea enesetunde ja kauni välimuse teekonna algus –  alusta misiganes ajal sulle sobib – sinu programm ja uus energia ootavad sind!