liitu programmiga
erkaanivaated

LIITU GRACEFITI TÄISPAKETIGA

Saad piiramatu ligipääsu kõikidele videotreeningutele, meditatsioonidele, live-treeningutele ja Naiselikult vormi programmile.

Liitu ja saad kohese ligipääsu

Oled juba liige? Logi sisse

Särtsakad lihased

Mõõduka koormusega suvine treening, mis sobib nii hommikuks, lõunaks kui ka õhtuks. Kasutame hantleid ja jalaraskuseid, kui aga soovid pehmemat liikumist, siis võid trenni kaasa teha ka ilma treeningvahenditega.

KESTUS:

30:57

RASKUSASTE:

mõõdukas

TREENINGVAHENDID:

1 kg hantlid, jalaraskused

KUUTSÜKLIFAAS:

sügis, kevad

5 arvamust teemal “Särtsakad lihased”

  1. Alguses soojendus hakkab juba mõnusalt reiepealmistele. Seejäral lühike ja mõnus päiksesirutus. Järgmiseks kuum lihaste osa (mida saab ka jalaraskusteta teha) ja lõpuks voolav venitus. Sobib praegu tegemiseks küll 💙

  2. u-la-laaaa, koos hantlite ja jalaraskustega oli see väga mõnus pingutus. Ma mõõdukas saan öelda tempo osas, muus osas mitte:-) Aeglased pingutused on väga, väga kuumad nii otseses kui ka kaudsemas mõttes…toonus tuleb!
    Kiidan kava tasakaalu, muusikat, ümbrust ja nimi on ka väga tabavalt pandud 🙂

  3. Eelnevad kommentaarid ütlesid juba kõik ära, aga minu jaoks tõeliselt mõnusa mõõduka tempoga kava, mida kannatab teha ka siis, kui väga jaksu pole. Ainult see viimane jalgade harjutus on killer mu jaoks 😀

  4. Täpselt selline trenn, et kui pole paar nädalat ennast liigutanud ja tuleb kohe tunne, et nüüd ma tahan jälle midagi teha, aga samas mitte üle koormata, siis see on väga ideaalne mõõdukas trenn. Saab lihased mõnusalt soojaks ja pärast aeeeeeglane venitus magustoiduks 🙂 Ja muidugi peale trenn tunned ennast ka jälle pisut naiselikumalt 😉

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Veel treeninguid: