liitu programmiga
erkaanivaated

LIITU GRACEFITI TÄISPAKETIGA

Saad piiramatu ligipääsu kõikidele videotreeningutele, meditatsioonidele, live-treeningutele ja Naiselikult vormi programmile.

Liitu ja saad kohese ligipääsu

Oled juba liige? Logi sisse

Enesehoiu õhtujooga

Joogatund, mida on hea teha peale pikka päeva, kui on vaja mõtted eemale saada ning päevasetest tegemistest välja tulla.

KESTUS:

45:18

RASKUSASTE:

pehme

TREENINGVAHENDID:

puudub

KUUTSÜKLIFAAS:

talv, sügis

5 arvamust teemal “Enesehoiu õhtujooga”

  1. Pole midagi öelda, keha lööb nurru peale joogatreeninguid! Aeglane, sujuvate ja suurte sirutusliigutustega kava. Meeldis ka lühike tasakaalu osa keskel ning sellele järgnenud lihaste osa (aitäh seljalihaste eest🙏). Harjutustel on uus väike tvist sees, mis aitab keha teiste nurkade alt tunnetada. Mina tegin hommikul ja keha sai päevaks läbi raksutatud/painutatud❤️

  2. Mina käsitlen seda ikkagi tavafookuse ja korraliku trennina ehk õhtul enne magamaminekut ei teeks, kuna planguharjutused on minu jaoks väljakutset esitavad. Aga pole midagi teha, mina olen igavene Fookuse-tüdruk ehk see trenn läks teiste Fookuste juurde lemmikutesse 🙂 Eriti meeldisid uued tasakaalu- ja venitusharjutused!

  3. Nii mõnus pehmem joogatrenn, vahepealsed fookused on kohati päris rasked. See treening sobib hásti peale tööd õhtuseks kergemaks trenniks või nendeks hommikuteks kui päikesetervituse tegemise tuju ei ole 🙂 Enne magamaminekut on see treening tsuts palju.

  4. Ma olen siiralt õnnelik, et olen leidnud endale midagi, mis toob mulle rahu ja rõõmu. Koht (mu joogamatt), kuhu saan alati tagasi minna ja liikuda ning hingata. Pärast pingelist tööpäeva oli just see liikumine see, mida ma vajasin – oma keha liigutamine hinge puudutava muusika saatel. Ma tundsin seda liikumist tehes nii tõeliselt, kuidas keha pingetest vabanes ja kuidas pea selgemaks läks. Sain lihtsalt olla endaga. Kõik pinged voolasid välja, õnnepisarad ja naeratus tulid asemel. Aitäh, Shalini!

  5. Merit Hirvoja-Tamm

    Oii, kui mõnus liikumine! Ei olnud seda varem avastanud, aga lisasin kohe lemmikutesse. 🙂 Minu jaoks läheb see kindlasti mõõduka koormusega trenni alla, mida hea teha ka hommikul või päeval. Nii naudin selliseid pikki voolavaid liikumisi ja venitusi kauni rahustava muusika saatel ning siin on huvitavaid uusi lähenemisi. Aitäh!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Veel treeninguid: