, olen Sinu üle väga uhke ja rõõmus

…et tegid iseenda jaoks selle otsuse! Arvasingi, et varem või hiljem leiad tee siia 🤗

Tule ühine GraceFiti naistega ka Facebooki grupis

Otsusta enda jaoks, et võtad järgnevad 30 päeva ja proovid neli nädalat liikuda 3-5 x nädalas. 

Tee seda programmi vastavalt enda sisetundele või järgi minu soovitatud treeningplaani:

1. Vali välja, milliseid liikumisi soovid teha. Katseta erinevaid ja Sul kujunevad oma lemmikud välja

2. Liigu 4-5x nädalas (kui tunned, et soovid vähem, siis nii teegi, kui tunned, et rohkem, siis tee seda)

Olen ka omalt poolt pannud Sulle minu mõtted treeningplaanist ja sellest, kuidas me naistena võiksime liikuda – vastavalt oma naiste tsüklile.
 
Soovitan Sul igal juhul need mõtted läbi lugeda – teed Sa siis enda graafiku järgi või jagad minu oma, saad sealt ehk kasulikke nippe.
 
Edaspidi pääsed online-programmi sisse menüü paremal pool asuvast nupust “logi sisse”.

Sinu parima energia, rõõmu südamesse, naeru näole, puna põskedele ja enesekindluse meeltesse toob liikumine. Päris ja vaba liikumine. Liikumine, mille sisse Sa unustad ennast, mida Sa ootad ja mida Sa naudid selle tegemise ajal.  

Shalini