, olen Sinu üle väga uhke ja rõõmus

…et tegid iseenda jaoks selle otsuse! Arvasingi, et varem või hiljem leiad tee siia 🤗

Tule ühine GraceFiti naistega ka Facebooki grupis

Otsusta enda jaoks, et võtad järgnevad 30 päeva ja proovid neli nädalat liikuda 3-5 x nädalas. 

Tee seda programmi vastavalt enda sisetundele või järgi minu soovitatud treeningplaani:

1. Vali välja, milliseid liikumisi soovid teha. Katseta erinevaid ja Sul kujunevad oma lemmikud välja

2. Liigu 4-5x nädalas (kui tunned, et soovid vähem, siis nii teegi, kui tunned, et rohkem, siis tee seda)

Olen ka omalt poolt pannud Sulle minu mõtted treeningplaanist ja sellest, kuidas me naistena võiksime liikuda – vastavalt oma naiste tsüklile.
 
Soovitan Sul igal juhul need mõtted läbi lugeda – teed Sa siis enda graafiku järgi või jagad minu oma, saad sealt ehk kasulikke nippe.
 
Edaspidi pääsed online-programmi sisse menüü paremal pool asuvast nupust “logi sisse”.

273

3 nädalat veel & GraceFit sõidab 27-liikmelise Mannaterade seltskonnaga Bali päikese alla 💛 Seni ➡️ homme trenn kell 12.45 - sirutame varbad ja tõuseme kõrgele 🙌 Asukoht: Golden Club, Rotermanni. Tule nädalat koos lõpetama 🙏 📷 @pillelifotograafia

309

Kohe läheme lavale 😍 ... aga tegelikult oleme koos ühte teed käinud juba 25 aastat ja teiega lõpuni ❤

401

2 nädala pärast on GraceFit Bali tripp käimas 🖤 Programmis on meil mõõdukalt liikumist, muusikalisi elamusi, tervendavaid mõtisklusi, kohalikku kultuuri & palju puhkamist / olemist / tegemist seda, mida süda ihkab. Palju päikest, soojust ja uusi unistusi. Avatud on juba ka eel-eelregistreerimine uuele GraceFit tripile 2020 NOVEMBER. Kui Sa tahad esimeste seas olla, kes veebruaris saab eelbroneeringu lingi, siis kirjuta mulle kindlasti praegu 😘 Ehted @v.o.h_stone Pilt @pillelifotograafia

280

Jaanuar võib olla väga usin kuu, aga võib olla ka free trial kuu (@kasparee postitusest näpatud idee). Seega on täiesti okei alustada uuesti. Tead, kui palju ma olen uuesti alustanud enne, kui saavutasin üldse mingisugusegi rütmi oma liikumisega, mingisuguse hea tunde söömisega ja mingisuguse rahu südamesse... ㅤ Väga-väga mitmeid 🙂 Kui mitmeid hommikuid, päevi ja õhtuid läksid mul sinna, et päev oli möödas ja ma ei suutnud / jõudnud teha muudatust. Aga sellest pole midagi, see on inimlik. Peaasi, et Sa lihtsalt alustad uuesti. Leiad või tuled tagasi oma hea enesetunde ankru juurde. Mis on need asjad, mis Sind panevad hästi tundma? Mis on need asjad, mis ei pane Sind hästi tundma? Mis on üks asi, mida Sa tahaksid tegema hakata, käituda selle järgi või tunda? 🖤

Sinu parima energia, rõõmu südamesse, naeru näole, puna põskedele ja enesekindluse meeltesse toob liikumine. Päris ja vaba liikumine. Liikumine, mille sisse Sa unustad ennast, mida Sa ootad ja mida Sa naudid selle tegemise ajal.  

Shalini