Treeningkava küpsele, väheaktiivsele naisele

MÕNUS TREENINGKAVA PARIMAIS AASTAIS VÄHEAKTIIVSELE NAISELE

Minu liikumise teekond sai alguse 4-aastaselt, kui läksin oma vanema õe jälgedes iluvõimlemistrenni. Olime mõlemad nagu väiksed pardipojad ja pidime oma jalgu päris palju treenima, et saaksime rühi sirgeks ja kõnnaku graatsiliseks.

Järgmisena läksime õega käsikäes kõhutantsutrenni ja tegelesime sellega 10 aastat.

Seda kõike tegime me oma armsa ema suunamisel ja isegi soovil. 

Kuigi minu ema – keda ma siiamaani hellitavalt emmeks kutsun – ei olnud kehaliselt nii aktiivne kui meie õega, oli ta siiski kõige energilisem inimene, keda ma tean. Talle meeldis liikuda: ta tantsis täiskarsklasena hommikutundideni ning käis oma elu viimastel aastatel mustlastantsus ja suusatamas.

Ta rääkis alati, et võiks mõne kilo kaotada ja trenni teha, et saaks tunda end ka üle 50-aastasena kaunina ja hästi.

Et olla terve. Enda ja oma kallite jaoks. Et elukvaliteet oleks kõrge ja et oleks aega koos mälestusi luua.

Pärast treeneriks saamist mõtlesin sageli koos emaga trenni tegemisest. Ta oleks enda üle kindlasti naernud, aga ta poleks tegemata jätnud. Või ta oleks saanud minu kavade järgi trenni teha kasvõi üksinda kodus, oma kaunis päiksepalees olles. Oleks rullinud mati lahti ja võtnud aja üksnes endale, mida ta muidu kunagi ei teinud.

Ta oleks saanud pärast 30 aastat teiste eest hoolitsemist kanda hoolt enda ja oma keha eest ja tunda end nii nagu ta seda 20. eluaastates oli teinud. Tean, et ta oli siis hea huumorimeelega ja tohutult julge, sale blond kaunitar.

Ta oleks saanud nautida oma teist noorust ja olla jälle naine, kes huvitus ajaloost, arheoloogiast, erinevatest rahvustest, raamatutest ja folkloorist.

Seda võimalust talle paraku ei antud. Minu emme on juba teist aastat taevas minu ingliks.

Aga see võimalus on antud sulle või kui sa oled noorem, siis ehk sinu emale.

Koostasin selle programmi meenutades oma ema, aga see on mõeldud kõikidele küpsetele naistele, kes soovivad elutervelt ja mõõdukalt liikuda.

See programm sobib sulle, kui...

Sa pole varem väga aktiivne olnud ja tahaksid treenimisele läheneda rahulikumas rütmis.

Sul on ülekaal

Soovitan teha neid treeninguid  3–4 x nädalas.

Programmist leiad 7 erinevat, just paraja pikkusega treeningut, mis kestavad 20–30 minutit.

Hommikusirutused, mis aitavad kehal ärgata ja seljatada kangustunde, et sa tunneksid end kogu päeva energiliselt.

check

Tervislikud treeningud, mis tugevdavad kerelihaseid. (Paljud harjutused on pilatese ja füsioteraapia ABC-liigutused.)

check

Ilusad treeningud, mis muudavad sinu rühi paremaks. (Ammutasin inspiratsiooni balleti alustaladelt.)

check

Treeningud, mis hoiavad sinu keha liikumises. (Aktiivsed ja passiivsed venitused, mis tulenevad joogast, et hoida ära igasugune valu ja kangus sinu kehas.)

check

Treeningud on:

Mõõduka tempo ja koormusega

Lihtsa ja selge kavaga

Liigesesõbralikud – need ei traumeeri sinu põlvi, randmeid ega pahkluid

Ei sisalda pea alaspidi liikumisi (“allavaatavat koera” vms)

Annavad füüsilise tugevuse ja kauni kehahoiaku

Arvestavad ülekaaluga – ei ole liiga kiireid üleminekuid või harjutusi, mida oleks liialt ebamugav teha

Minu ema oli kevadelaps ja ka see programm on kevade-suve programm. See on värske ja hea tunde tärkamise programm sinule, kes sa oled juba ammu soovinud võtta aega endale ja tunda end jälle hästi.

See on uuesti õide puhkemise programm. 

Sest just seda sa oledki väärt.

Mis on programmi hind?

Programmi hind on praegu:

39 € (täishind 59 €)

Sinuga Shalini koos tegemise alustamisest sai täis just 2 aastat. On olnud elumuutev kogemus.

See enesega rahu tegemine on olnud raske, samas nii nauditav. 50+ ümarast naisest on saanud liikuvam ja nõtkem enda olemist nautiv inimene. Eriti naudin ma seda, kui paar nädalat ei ole matile saanud, uuesti alustamist.

Mulle nii meeldib, et GraceFit on koht, kus Naised saavad olla päris Naised! Oma tugevuste, nõrkuste, hirmude, alistumiste ja võitudega!

Mina liitusin Gracefitiga vist oma elu kõige nõrgemal ja raskemal perioodil.

Igati-igati omadega ummikus ja pahuksis, 10 kg ülekaalus, koroonahaigena ja täiesti jõuetuna, tegin kaasa varakevadise koostegemise väljakutse. Isegi imestan, kust ma selle julguse, sihi ja usu tookord võtsin. Ja kui palju on igapäevane Gracefitiga kaasa liikumine mulle tänaseks andnud!

See programm on sulle, kui sa soovid:

See ei sobi sulle, kui: